Vermoeiend zo’n reis, ben toe aan vakantie! - Reisverslag uit North Dartmouth, Verenigde Staten van RondreisAmerikaCanada - WaarBenJij.nu Vermoeiend zo’n reis, ben toe aan vakantie! - Reisverslag uit North Dartmouth, Verenigde Staten van RondreisAmerikaCanada - WaarBenJij.nu

Vermoeiend zo’n reis, ben toe aan vakantie!

Door: RondreisAmerikaCanada

06 Augustus 2011 | Verenigde Staten, North Dartmouth

Het is wel vermoeiend zo’n reis. Overdag zijn we veel bezig met het bekijken van steden of andere mooie zaken. We lopen veel of we zijn aan het reizen. ’s Avonds komen we aan in het hotel. Alles weer naar de kamer sjouwen en zorgen dat je er ook nog rond kunt lopen zonder je nek te breken. Tussendoor nog proberen om verslagen te schrijven en de foto’s op de laptop zetten. ’s Morgens vroeg weer uit de veren om weer alles op te ruimen of om een verslag te schrijven als dat ’s avonds niet is gelukt. Kortom aan uitrusten kom je niet toe. Alleen in het vliegtuig heb ik gelezen (in een leesboek dan). Hier op vakantie ben ik niet meer aan lezen toegekomen. Gisteravond was het 1.30 uur toen ik ging slapen en vanmorgen om 7.30 uur ben ik weer opgestaan. Gisteravond heb ik de foto’s weer op beide laptops gezet en verslagen gemaakt. Vanmorgen op tijd opgestaan om te douchen en te zorgen dat alles weer op tijd in de koffers zit. Het zijn wel korte nachten op deze manier.

Vandaag vertrekken we naar North Darmouth en onderweg gaan we ons amuseren met een van de favoriete bezigheden van de dames: winkelen. Omdat we geen haast hebben doen we het rustig aan en vertrekken om 11.00 uur richting het shopping
center in Wrentham. Dit is het shoppingcenter waar we dinsdag ook zijn geweest. Maxime heeft nog een paar leuke Uggs gezien die ze graag zou willen hebben, ze heeft zelf nog geld en wil ze zelf kopen. Verder hebben ook Fabienne en ik nog verschillende winkels gezien die we graag aan een nader onderzoek zouden willen onderwerpen, maar waar we dinsdag geen tijd meer voor hadden. Daarom is besloten dat we vandaag terug gaan. Vanuit het shoppingcenter rijden we dan weer door naar ons volgende hotel in North Branford.

Rond 12.00 uur komen we bij het winkelcentrum aan. Natuurlijk gaan we eerst kijken voor de Uggs van Maxime. Helaas blijken ze de Uggs die ze graag wilde niet in haar maat te hebben. Dat is pech.
Uiteindelijk koopt ze op het einde van de winkeldag een leuke tas bij Fossil. Verder hebben we veel winkels van binnen gezien en als we om 19.00 uur vertrekken kunnen we ook met een gerust hart zeggen dat we alle winkels die we wilden bezoeken hebben bezocht. We hebben weer leuke kleren en schoenen gekocht. Het is toch leuk als je T-shirts die oorspronkelijk $ 58,00 hebben gekocht voor ongeveer $ 9,00 (circa € 6,00) mee kunt nemen. Zo gaat het met veel dingen. Er is veel afgeprijst en dan krijg je vaak nog 10 % extra korting.

Op de terugweg naar het hotel stoppen we nog eventjes om te eten en rond 21.15 uur zijn we bij het hotel. Helaas hebben ze geen lift en ligt onze kamer op de 2e verdieping. Dat wordt dus met de koffers naar boven sjouwen. Gelukkig voor Lex zijn de dames nog steeds sterk en hoeft hij niet alleen alle koffers naar boven te dragen. Zaterdagmorgen naar beneden zal erger zijn want nu hebben we een deel van de spullen in de kleine koffertjes zitten en zit het gewicht nog een beetje verdeeld. Zaterdagmorgen zullen waarschijnlijk twee koffers bijna 23 kilogram wegen en twee koffers bijna 32 kilogram!
Dan wordt het wat lastiger. Maar ook dan zal het wel lukken om de koffers naar beneden te krijgen!