Zo rood als een kreeft! - Reisverslag uit North Dartmouth, Verenigde Staten van RondreisAmerikaCanada - WaarBenJij.nu Zo rood als een kreeft! - Reisverslag uit North Dartmouth, Verenigde Staten van RondreisAmerikaCanada - WaarBenJij.nu

Zo rood als een kreeft!

Door: RondreisAmerikaCanada

06 Augustus 2011 | Verenigde Staten, North Dartmouth

Het ontbijt is tot 10.00 uur, dus de dames moeten op tijd uit bed. Het scheelt wel dat we na het ontbijt niet direct hoeven te vertrekken. Ze kunnen zich na het ontbijt verder klaar maken. De planning is om vandaag een dagje strand te doen, maar het is bewolkt. Ook willen we nog naar de Walmart voor een paar laatste kleine dingen. Daarom zoeken we eerst een Walmart in de buurt en gaan daar naar toe. Langzaam komt de zon door en we besluiten om terug te gaan naar het hotel en onze zwemkleren aan te trekken en naar een strand in de buurt te gaan. Volgens de receptioniste ligt er een klein strandje in de buurt.

Als we er aankomen, het is echt klein, maar wel met een mooi uitzicht, kom ik tot de ontdekking dat we geen zonnebrand hebben meegenomen. Omdat het wel mee lijkt te vallen met de zon besluiten we om niet extra terug te rijden. We genieten de hele middag lekker van de zon en gaan af en toe de zee in om even af te koelen. Omdat het vloed wordt moeten we na verloop van tijd onze handdoeken verplaatsen anders worden ze nat. Al is het maar een klein strandje er zijn overigens wel twee strandwachten aanwezig! Rond 16.00 uur hebben we genoeg van het zonnen en gaan we terug naar het hotel. Lex en Maxime gaan nog eerst even zwemmen en Fabienne en ik gaan direct douchen. Als ik onder de douche vandaan kom, zie ik dat ik mijn sterrenbeeld eer aan doe. Mijn rug (en ook de voorkant) is zo rood als een kreeft. Gelukkig heb ik er geen last van, maar achteraf gezien hadden we toch beter de zonnebrand kunnen halen. We blijven lekker een paar uurtjes op de kamer om nog even lekker uit te rusten.

’s Avonds gaan we eten bij Olive Garden. Over deze keten heb ik al vaker goede recensies gelezen, maar wij hebben er nog nooit gegeten. Als we binnenkomen ruikt het er al heerlijk. We moeten even wachten tot er een tafel vrij is. Het eten is heerlijk, alleen gaat het veel te snel. Dat het weer veel zou zijn, daar waren we op voorbereid, daarom hebben we maar drie porties besteld. Er is nog net een plekje over voor een toetje en dan gaan we met een voldaan gevoel weer terug naar het hotel. De meiden gaan lekker achter de Ipad zitten. Lex en ik pakken de koffers verder in. Vorig jaar bleek op het vliegveld dat een van de koffers te zwaar was. Dit jaar lijken we daar geen problemen mee te krijgen. Dit komt natuurlijk ook omdat we in plaats van vier keer 23 kilo, twee keer 23 kilo en twee keer 32 kilo mee mogen nemen. Na het inpakken van de koffers maak ik nog even de verslagen van de laatste twee dagen. Het is nu bijna 00.45 uur, tijd om bijna te gaan slapen. Morgenvroeg willen we om 9.30 uur vertrekken naar het vliegveld. Onderweg gaan we ontbijten bij Cracker Barrel, als afscheid van onze vakantie. Volgens onze routeplanner zouden we ongeveer 2 uur moeten rijden naar JFK. Met het ontbijt erbij tellen we op 3 uur. Ons vliegtuig vertrekt om 17.35 uur. Dus dan hebben we ruim de tijd. Als het goed is landen we om 7.10 uur op Düsseldorf.

• 06 Augustus 2011 - 06:10

Mies En Family:

Fijne terugreis ;-) tot morgen! Xxxx

• 06 Augustus 2011 - 10:13

Geert En Anja:

Een heel goede terugvlucht en we weer erg ziijn benieuwd naar de foto's!

• 06 Augustus 2011 - 10:14

Nou van het vorige berichtje klopt niks maar we wensen jullie een heel goede terugreis en zijn benieuwd aar de foto's en film! Tot snel